sobota 11. listopadu 2017

srdcové lifty



Dneska Vám v jednom článečku představím hned dvě stránky, první vznikla pro challenge v mezinárodní den scrapbookingu s PA letos v květnu. Na zhotovení celé stránky bylo od zadání úkolu do odevzdání cca 5 hodin. Říkáte si, fůra času, to máte pravdu, ale my jsme měli návštěvu a já vůbec netušila jestli se ke tvoření vůbec dostanu. Navíc kvůli podmínce to bylo malinko složitější. Všechny účastnice musely napsat do komentářů podmínky, ale samy tvořily stránku dle podmínek z předchozího komentáře. Každá tvořilka teda měla jiné podmínky. Moje podmínky byly srdce, zlatá barva a mašle. 




Komentář jsem zapisovala v 16:06. Říkala jsem si, že za 50 minut se toho dá stihnout hodně, už jsem měla vybranou stránku podle které budu tvořit, abych si usnadnila práci.

8.5 X 11 SCRAPBOOK LAYOUT ~ Such a cute photo.
autorkou je https://www.instagram.com/thinkpinkandmint/

Ale znáte to než člověk najde materiály a začne, uběhne taky nějaká ta minuta. Co čert nechtěl, vzbudila se mi, tehdy měsíční, dcerka a dožadovala se krmení. V takové chvíli by člověk nejraději zastavil čas, ale to nejde, tak jsem se rozhodla, že to dám i za zbývajících třicet minut. Nebudu Vás dlouho napínat, stihla jsem se to téměř na minutku. Abych nemusela nic moc lepit, používala jsem rychlé řešení jako šicí stroj, kancelářskou sešívačku a samozřejmě PA ozdoby a samolepky.


Snažila jsem se podmínky znásobit, aby nebylo pochyb, že jsem je splnila. Zlatá se objevuje na chipboardovém srdci a mašličce, jako flitry v chrastidle, šití mělo zastoupit mašli a velké srdce mluví za vše, ale pro jistotu jsou srdce na podkladovém papíře a ještě jako průhledné samolepky. Moc mě oslovil hlavní zdobný prvek, velumová výplň poloviny srdce jako chrastidlo.


Přestože času nebylo nazbyt a  já si musela něco nechat na závěrečné focení, úpravu a odeslání. Pořád se mi zdálo, že stránce pořád něco chybí. S velkým strachem jsem se rozhodla pro pár dobře mířených cákanců. Kdo občas cáká, ví o čem mluvím, buď to stránce dodáte poslední tečku a nebo ji pěkně pokazíte, ale kdo neriskuje, nic nezíská. A kdo netvoří velké stránky, protože to zabere moc času, tady máte důkaz, že to jde i rychle, když je motivace.


Druhá stránka, kterou Vám chci přestavit jev také lift. Moc mě na ní zaujalo velké prořezané srdce vyplněné malými srdíčky a protože já tuto stránku plnou srdíček z kolekce Moonstruck od Pink Paislee vlastnila, rozhodla jsem se, že ikdyž nemám silhouett, tak si srdce vyříznu. 
paper 06
http://kaeratana.com/wp-content/uploads/2016/10/paper-06-1.jpg
Našla jsem si šablonu, vytiskla na papír, překreslila a pomocí obyčejného řezáku se dala do práce. Netrvalo to kupodivu ani moc dlouho. Dobrá zpráva pro ty co silhouette vlastní na stránkách thecutshope.com se dají nejrůznější šablony zakoupit.

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEj02yNBsi-gxkc_SUE7Fvyg_e7m0IzxgAODNSUv5mnbfw3jrP-vSnkMrKbWKtrXs9G3lbwMTO_Vsmgqdv5NYJ4yUqBX5DaGTR5sAEM6MfPozMNCc_6nj-OPuDB46YrdHSSPdoOXr3gMAcc/s400/il_570xN_1124955794_c2p4.jpg
Od řezání jsem přešla ke střihání, do každého vyřezaného okýnka bylo potřeba vložit jedno barevné srdíčko. Když jsem měla vystřiháno, všechny jsem je středem prošila na šicím stroji trojitým stehem. Mohla bych je vyšít ručně, ale z časových důvodů jsem zvolila stroj. 


V kraji jsem přišila i vyříznuté srdce, také na stroji, měla jsem strach, že úzký okraj by ruční šití nepřežil bez úhony. Přečnívající část jsem odstřihla. 


Jako podkladovou čtvrtku jsem si zvolila také od Pink Paislee tentokrát z kolekce Color Wash. 

Výsledek obrázku pro pink paislee
http://www.franticstamper.com/thumbnail.asp?file=assets/images/products/pink%20paisley/oct%209%202013/pkp-p-01032.jpg&maxx=450&maxy=0
Jednotlivá srdíčka jsem rozmístila do šablony a oboustrannou páskou ve středu přilepila a jejich okraje mírně ohnula, abych docílila mírného prostorového efektu.


Teď už jen zbývalo podlepit a dozdobit fotku. K tomu mi výborně posloužily výseky ze sady My life kit leden/únor 2017 

PAPERO AMO - papírové výseky - MY LIFE KIT leden /únor 2017 SPOLEČNĚ

PAPERO AMO - papírové výseky - MY LIFE KIT leden /únor 2017 PÍRKA

A taky sem využila zbytků z papírů, co jsem z něj vystřihovala srdíčka, kousek velum čtvrtky a vše tak nějak navrstvila pod fotku a kolem fotky.Abych vše propojila s podkladem, prošila jsem horní a dolní srdce na stroji. Nápis Spolu je nám nejlépe je výsek z červnového page kitu.


Fotku jsem nalepila na stránku a pro tentokrát bylo hotovo. 


Stránka byla jednoduchá, jen proces její tvorby byl zdlouhavý. Závěrem můžete porovnat s mou inspirací od Natalie Desousa.
LOVE HIM! - Scrapbook.com



Hezký sobotní podvečer přeje 

1 komentář:

  1. Óóó, tak to je opravdu srdeční záležitost :) Ten druhý layout je krásně barevně sladěný. A klobouk dolů za vyřezávání! S dovolením si ukládám pro inspiraci.

    OdpovědětVymazat