středa 19. července 2017

Čas plyne jako voda

Asi to každý zná, někdy se seskupí tolik věcí dohromady, že ani nevíte jak a uléháte večer do postele s hlavou plnou toho, co byste ještě chtěly udělat, ale tělo už stávkuje a žádá si spánek. Tohle jsem měla v uplynulém čase od zveřejnění posledního článku.
Během jednoho dne se mi svět otočil vzhůru nohama a jeho rotace se urychlila natolik, že jsem vnímala pouze snídani a večerní uléhání do postele a k tomu, abych usnula jsem nenapočítala ani jednu ovečku a opět tu bylo ráno. Není se tedy čemu divit, že psaní blogu muselo na chviličku stranou.
Byla jsem ráda, že v tom denním kolotoči, stavba, školka, práce, 16 hodin trvající "ranní" nevolnosti (opravdu nechápu, proč ranní, když trvají celý den), domácnost a rodina, jsem si našla chvilku na nějaké tvoření. Musím uznat, že občas to byl boj, ale i přesto jsem se zvládla úspěšně zapojit do kalendářového maratonu s hurá papírem, zpracovat všechny jejich sketche. Vyrazit na velký Papero amo kurz v Praze, který jsem si se svou sestrou moc užila. Z kurzu jsem sice reportáž rozepsala, ale nedokončila, takže jeden malý rest s obrovským zpožděním, na který se můžete těšit.
Teď už se svět opět zpomalil, my jsme se přestěhovali a já nastoupila opět na mateřskou, tentokrát s dcerou Rozárkou a tak se konečně najde i energie a čas na nějaký ten článek o tom, co jsem tvořila po celou tu dobu mé nepřítomnosti na blogu a co všechno tvořím teď. Snad se mi podaří přinášet Vám inspiraci v nějakých přiměřených a pravidelných intervalech. Abych Vás nalákala, přikládám pár fotek, opět se můžete těšit na články o scrapování, šití, háčkování a jiném tvoření.

Scrapbook

 

 

Šití


                       

Snad se mi podařilo Vás nalákat těším se brzy na přečtenou Vaše

Žádné komentáře:

Okomentovat