pondělí 6. listopadu 2017

Podzim pod dubem

Nevím jak vy, ale já mám ráda všechna roční období, na každém si vždycky najdu něco co mě uchvátí. Podzim bezesporu vítězí svými barevnými stromy a padajícím listím. A když do toho všeho nádherně svítí sluníčko, je to super příležitost k focení.
 

Jedno takové odpoledne vznikla fotka mých dětí pod obrovským dubem, kolem kterého je udělaná dřevěná lavička na sezení. Vzniklá fotka se úplně nabízela k tomu, abych ji ořízla. Zaběhla jsem při první příležitosti do kopycentra a nechala si fotku vytisknout, no vlastně se mi na A4 vlezly dvě. Rozměr fotky je 27x10cm. Přestože jsem tvořila stránku do challenge Pretty Papers na téma podzim. Vznikla celá stránka až na pár větviček z říjnového page kitu z dílny Papero amo. 

PAGE kit - ŘÍJEN 2017
https://www.paperoamo.cz/fotky29784/fotos/_vyr_8045BeFunky-Collage-PAGE-TITLE.jpg
Už když ho minulý měsíc holky vystavily na netu, byla jsem rozhodnutá, že stránka s větvičkami určitě bude hrát velkou roli při tvorbě nějakého layoutu. 
Výsledek obrázku pro Heart of Home od Pebbles
https://www.paperoamo.cz/fotky29784/fotos/_vyr_81890000770543.jpg
Navíc, vystřihování, na mých stránkách poslední dobou, hraje velkou roli . Papíry z kolekce Heart of Home od Pebbles na mě působí poněkud ponuře (jako šedivý podzim bez sluníčka ), ale, když se jim dodají prosluněné fotky, dají se z nich vytvořit nádherné stránky. 
PEBBLES - Single-Sided Paper Pad 12"X12" - Jen Hadfield / HEART OF HOME
https://www.paperoamo.cz/fotky29784/fotos/_vyr_81790000770562.jpg
Nachystala jsem si podkladový papír, položila na něj fotku a dala se do vystřihování větviček. 
PEBBLES - Jen Hadfield  / HEART OF HOME - LETTERBOARD
https://www.paperoamo.cz/fotky29784/fotos/_vyr_81830000770537.jpg
Pořád mi ovšem chybělo, alespoň trochu barev. Zalovila jsem tedy ve svých zásobách papírů a našla další dva papíry od firmy Pabbles plné dalších podzimních větviček. 
Výsledek obrázku pro pebbles woodland forest
https://cdn3.bigcommerce.com/s-xzhxpzjh/images/stencil/500x659/products/23434/27090/733433_5_A__57223.1469574383.jpg?c=2
https://cdn3.bigcommerce.com/s-xzhxpzjh/images/stencil/1280x1280/products/17378/18033/732872_PB_Harvest_PAPER_FallTime_Fcopy__65869.1439247824.jpg?c=2
Střihání pokračovalo a stránka se začínala pěkně rýsovat. Nejsložitější a nejzdlouhavější bylo dvě hromádky větviček nalepit, tak aby tvořily přirozený spletenec větví. Některé části větviček jsem podlepovala 3D páskou, jiné části obyčejnou osboustannou pástkou, některé průhlednými tečkami a některé glosíkem. 



Oba větvičkové shluky jsou natolik výrazným a  ozdobným prvkem, že stačilo stránce dodat jen nějaký nápis. K tomu mi dokonale posloužil průhledný nápis podzim a super abeceda s designem dřeva. Malá samolepící písmenka jsou také z dílny PA jen už nevím z kterého kitu. Celý nápis podzim pod dubem jsem ještě dozdobila pár větvičkami z papírových výseků. 

Abych vše kompozičně vyvážila do protějšího rohu jsem nalepila chipbordové srdíčko podlepené 3D páskou.


Když tvořím stránku, vždycky se snažím o to, aby hlavní dominantou byla fotka a zdobení fotku jen podtrhlo nikoli zastínilo. Snad se mi to podařilo i tentokrát.


Pěkný prosluněný podzimní den přeje 


Žádné komentáře:

Okomentovat