pátek 3. listopadu 2017

Vyšívaná PL stránka

Inspirace od Leuš z PA design týmu

Velký dík patří Leušce, protože její stránka mě natolik inspirovala (mrkni tu, ať víš o čem mluvím), že jsem vzala do ruky jehlu, nit a dala se do vyšívání. Musím se přiznat, že jsem to měla v plánu ještě před článkem od Lei, ale její výtvor mě nakopl, když jsem totiž viděla, jak super to vypadá, musela jsem to mít hned (obrazně řečeno, protože vyšívání mi trvalo po chvilkách asi 4 dny). Stránku jsem tvořila do kapes designu A, nejsem PLkař, ale někdy je fotek se stejnou tematikou tolik, že vybrat jen jednu či dvě na 30" stránku je málo. V těchto případech poté sáhnu po kapsách a ke třicítce vytvořím do páru PL stránku. V poslední době jsem takhle tvořila hned dvakrát, ale druhou inspiraci si nechám na příště. 

Nejprve Vám ukážu třicátkovou stránku, ke které vznikla PL stránka, určitě si ji pamatujete, psala jsem o ní v předposledním článku TADY, kdyby si chtěl někdo přečíst :o)


Uznejte sami, že při pohledu na podkladovou stránku se vyšívání naprosto nabízí. Já jsem nejprve rozmístila do kapsy všechny fotky, které jsem chtěla využít. 


Jednu fotku jsem sestřihla na velikost 3x4, ale zdálo se mi to nevyvážené, tak jsem se rozhodla využít odřezaných částí, které jsem vložila do vedlejších kapes. 


Poté jsem si přiložila stránky k sobě a začala vymýšlet, co a jak budu vyšívat. Na malé kartičky jsem jako vyšívací základ použila journalingové kartičky od Paperoamo s designem malých teček.
 PAPERO AMO - kartičky malé - TEČKY #02
Naprosto úžasně se do nich vyšívá, křížek je akorát velký. K ruce jsem si vzala zbytek stránky, kterou jsem vyřezala při tvorbě třicítky. Zprvu jsem myslela, že k vyplnění kapes tento zbytek využiji, ale nějak se mi to vyšívání zalíbilo a už se mi to nechtělo kombinovat a hlavně, ty vyšité kartičky jsou tak heboučké :o) Když jsem měla vyšité malé kartičky, nalepila jsem proužky fotografie 3D páskou, abych vše zvýraznila. 




Teď už zbývalo vyšít jen ty velké, to byl ovšem trošku oříšek, protože velké kartičky s tečkami nevlastním, navíc jsem jednu kartičku chtěla vyšít jen částečně a šedivé tečky by mi tam nejspíš překážely. Rozhodla jsem se, že si z jedné kartičky 3x4 vyrobím šablonu, všechny tečky jsem proděravěla a přes ně si poté naděrovala velké kartičky, jednu po celé ploše a druhou jen ve spodní polovině, přesně na počet řad výšivky. Musím říct, že práce to byla šílená a nekonečná, když jsem dírky dodělala už jsem vůbec neměla chuť vyšívat, všechno jsem odložila až na druhý den. 




Na částečně vyšitou kartičku jsem se rozhodla natisknout nápis "když spinkáš, jsi sladká" měla jsem určitou představu, ale netroufala jsem si tisknout rovnou, abych v případě nezdaru nemusela vyšívat znova. Nastřihala jsem si z obyčejného papíru proužky ve velikosti místa na, které jsem se chystala razit a zkoušela nejrůznější varianty. 


Posuďte sami, jestli jsem vybrala tu nejlepší. 


Na závěr jsem ještě dozdobila velké fotky, na horní jsem černým "stazonem" natiskla razítko z dílny PA dnes se plní sny. 


Na prostřední fotku jsem pomocí 3D pásky nalepila nápis, který jsem vystřihla z chipboardové bubliny. Ještě zvažuji, jestli ho kvůli osahání nepřetřít glosíkem (Glossy acent).

  
Spodní fotku jsem dozdobila nápisem "naše láska" opět jsem využila razítek z dílny PA. "Naše" ze sady miminko a "láska" ze sady svatební.


Celá stránka je hotová a mně ubylo zase pár fotek z obrovské hromady.


A takto budou obě stránky v albu vedle sebe.


Hezký den 


5 komentářů:

  1. nádhera a za to vyšívání velký respekt ...

    OdpovědětVymazat
  2. Velký obdiv a klobouk dolů,na tohle nemam vubec trpelivost 😂👍

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné stránky ...

    OdpovědětVymazat
  4. To jsou nádherné stránky a pro nás veliká inspirace.Věřím,že podobných stránek s vyšíváním tady určitě přibyde 👍😀

    OdpovědětVymazat