úterý 1. března 2016

velikonoční kalendář

Taky se vám stýská po Vánocích a té atmosféře. Pojďme si ji tak trošku navodit teď na jaro. Blíží se nám další křesťanský svátek Velikonoce, tak proč si čekání na ně nezkrátit také "adventním" kalendářem? Mlsáte rádi? Tak tohle bude dobrou záminkou pro Vás nebo Vaše děti.

Na nápad vytvořit velikonoční "adventní" kalendář mě přivedla Jitka z design týmu pretty papers, když zveřejnila svůj článek o velikonočním kalendáři. Nápad mě natolik nadchnul, že jsem zasedla k pinterestu a dala se do hledání. Nějakou tu inspiraci jsem našla a rozhodla se, že pro mé dva mlsné kluky (manžela a syna) udělám taky jeden.

Práci jsem se snažila si co n.ejvíce usnadnit. Proto jsem zvolila jednoduché a efektní řešení. Vyráběla jsem zajíce, kuřátka a mrkvičky.


Co na ně budeme potřebovat:

barevné papíry
nůžky
oboustrannou lepicí pásku
pravítko
sešívačku
nějaké to mlsání

Základem je obdélník, který pomocí oboustranné lepicí pásky spojíme do ruličky.
Rozměry na zajíce a kuřátko 17 x 9 cm a na mrkvičku 13 x 11 cm.


Nachystáme si ouška a čumáček na zajíčka, hřebínek, křidýlka a zobáček na kuřátko, zelenou nať v podobě zeleného obdélníčku 8 x 4,5 cm přeloženého na polovinu.


Ouška (hřebínek nebo nať) vložíme do vrchní části válce, zploštíme a přicvakneme sešívačkou. Domalujeme očička, přilepíme čumáček a zobák. Nachystáme si mlsání a máme skoro hotovo.


Vložíme mlsání dovnitř a spodní stranu zmáčkneme v opačném směru než vrchní část a scvakneme sešívačkou. A je hotovo. Můžete jednotlivé balíčky očíslovat, ale já jsem to nechala jen na Šimíčkovi, co si každý den vybere.




Všech 28 balíčků jsem naaranžovala do proutěného košíčku a doma vystavila. Ráno, když přišel Šimík do kuchyně povídal: "podíjej tatínku, jajíc, mrtvička a tuře" Lepší odměnu si člověk nemůže ani přát :o)




Snad jsem Vás také inspirovala :o)
Hezký den






2 komentáře:

  1. Tož to je nádhernééé!!!!!!!! Aj já chci takový :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ne nechci :) toto já přímo POTŘEBUJU :) Už vím co budu zítra dělat :) :) :)

    OdpovědětVymazat