úterý 12. dubna 2016

svatební oznámení

Přiznejme si ženy, která z nás už od dětství nesnila o tom, že bude jednou nevěsta. Já už to mám za sebou, ale vdává se mi neteř a tak teď svůj sen převádí do reality. Šaty už má a tak mě poprosila, zda bych jí nepomohla se svatebním oznámením. 

Co se mě týká, řekla bych, že mi svěřila ten nejzodpovědnější úkol, protože oznámení je asi jedna z mála věcí, která se dostane do rukou každému, komu chtějí tu radostnou událost dát na vědomí.

Barvy byly od začátku více či méně jasné. Vše se bude odehrávat v modré. Nevěsta bude mít šaty barvy ivory, takže nám to  určilo druhou barva do páru. Vyrazily jsme tedy na tour po papírnictvích. Nakoupily jsme vzorky barevných papírů a saténových stužek a hned po příchodu domů jsme se daly do tvoření vzorků a zkoušení jednotlivých variant. 

Vzhledem k tomu, že ženich nebyl přítomen, konzultace probíhaly prostřednictvím mobilního telefonu. Když už jsme měli ve všem jasno, dali jsme dohromady počty oznámení, pozvání na oběd a raut. Teď už bylo vše je na mně. Na řadu přišlo stříhání, ohýbání, cvakání a lepení. No a výsledkem se můžete pokochat i vy.



Hezký den 


Žádné komentáře:

Okomentovat