pátek 17. listopadu 2017

Adventní kalendář s PA zvířátky

Miluju razítka a kdo ne? Když minulý rok daly holky do prodeje zvířátka, musela jsem je pro jejich roztomilost mít, ikdyž jsem nevěděla co s nimi. Nápad na sebe nenechal dlouho čekat. Blížil se čas adventu a já jsem chtěla pro Šimíka adventní kalendář, aby mu čekání na Ježíška uběhlo rychleji. Když jsem byla malá, maminka nám vždycky vytvářela vlastní adventní kalendáře, takže já v tom teď pokračuji u svých dětí. Dalším dobrým důvodem je, že Šimík nemá moc v oblibě čokoládu, takže klasický kalendář s okýnky u nás nepřichází v úvahu. Navíc vlastní kalendář má tu výhodu, že ho můžete naplnit čímkoliv, (magnetky, kostičky lega, součástky puzzle...) když nechcete, aby Vaše dítko příliš mlsalo , já jsem to loni střídala, sem tam nějaká drobnost občas nějaké mlsání. Rok předtím jsme měli kalendář z háčkovaných ponožek (mrkni zde).


Loni jsem se tedy rozhodla využít razítek a papírových sáčků. Původně jsem si myslela, že použiju ty od holek, co v nich bývají ozdoby v kitech, ale nakonec jsem jich neměla dost stejně velkých, takže jsem si koupila. Pokud tedy budete chtít vytvářet, budete potřebovat: černý razítkovací polštářek, razítka, pastelky, čísla od 1 do 24 a papírové pytlíčky, sešívačku.


Zvířátka jsou čtyři, ale já jsem vynechala jezevce (dneska už ovšem nevím proč), takže jsem každé tiskla 8x, aby to nebylo jednotvárné, dokreslovala jsem jim sáňky, lyže, brusle, čepici s šálou, vánoční stromeček, dárečky, vločky . Kdo má může využít i razítek, dneska už bych to taky tak udělala, ale loni jsem pracovala s tím co jsem měla.
sada srneček

sada zajíčků

sada lišek
vybrané skupinky
Čísla jsem narazila na barevná papírová kolečka a protože jsem tam potřebovala dírku, použila jsem ozdobné děrovačky (stromeček, hvězdička, vločka), ale holky mají i sadu čísel dokonce i s pytlíčky (mrkni tady)
Když jsem měla vymalováno a naplněno. Stačilo sešívačkou připevnit čísla na pytlíčky a vše zavěsit na vánoční girlandu z jehličí a krušpánku.







Snad jsem Vás inspirovala. Zajímá mě jaké adventní kalendáře tvoříte vy?

Hezký sváteční den

Žádné komentáře:

Okomentovat