neděle 14. února 2016

Tvoření ve stylu Laury Bassen

Nedávno jsem si přečetla krásný článek na blogu paperoamo, pro zvědavce k nahlédnutí zde, který se zmiňoval o americké scrapženě Lauře Bassen. Hned, když jsem článek dočetla, říkala jsem si, že si podle ní musím něco vyrobit. Pracuje totiž s celou paletou duhových barev, ale zároveň jsou její projekty pěkně vzdušné. Obhlídla jsem si hned několik přání, dneska Vám ukážu dvě, která byla inspirována její tvorbou.

První přání je Valentýnské inspirované tímto přáním o Laury Bassen.

Adore this card created by Laura Bassen using Simon Says Stamp Exclusives.:

Přestože Valentýna neslavíme, raději máme 1. máj stejně si nikdy neodpustíme nějakou tu malou drobnost pro radost. Rozhodla jsem se pro netradiční Valentýnku, myslím, že růžových, zamilovaných a osrdíčkovaných přání je na trhu hodně. Proto to moje bude originální, i když srdce tam v náznaku najdete, není úplně prvoplánové.

Formát přání je 10x15cm, na jeho výrobu jsem použila razítko od  Paperoamo, potřebovala jsem ovšem, aby bylo menších rozměrů, proto jsem si jej upravila v počítači a na papír vytiskla, snad se na mě autorky nebudou moc zlobit.



Dále jsem použila ozdobnou děrovačku ve tvaru šestiúhelníku nebo chcete-li hexagonu :o) a akvarelové pastelky s vodním štětcem.

Nejprve jsem si v počítači připravila šestiúhelníkovou síť (pro stažení klikni na odkaz) pro snadnější práci a pustila se do tvoření. Ze sítě jsem si vystřihla část o velikosti 10x15cm, na které jsem si vyznačila již zmiňované srdce, které jsem následně vystřihla, aby mi posloužilo, jako šablona. Toto srdce jsem položila na Valentýnský nápis a kolem něj jsem poté lepila na pěnovou pásku jednotlivé šestiúhelníky.



Šestiúhelníky jsem si vycvakla ozdobnou děrovačkou z předem nabarveného papíru akvarelovými pastelkami, které jsem rozmyla vodním štětce, na který nedám dopustit, protože práce s ním je rychlá a hlavně čistá.



Jednotlivé šestiúhelníky jsem si rozmístila na papír a pak se pustila do zdlouhavé práce přilepování. části, které přečnívaly mimo přání, jsem zastřihla.



Výsledek ovšem stojí za to, alespoň myslím.




Druhé přání jsem představila v článečku už včera, takže Vám jen ukáži, co bylo mou inspirací a přikládám super video návod od Laury Bassen, pokud byste si někdo chtěli vyzkoušet to razítkování s post it bločky :o)
Gorgeous card created by Laura Bassen using Simon Says Stamp Exclusives.:

Moje verze:
Slíbené video:


A jak jste na tom s výrobou přání vy? Nebo snad přáníčka kupujete? No ať už je to jakkoliv, ráda si přečtu Váš názor :o)

Hezký den

Žádné komentáře:

Okomentovat