pondělí 30. listopadu 2015

adventní tvoření

Rok se s rokem sešel a už tu zase  máme ten kouzelný čas vánoční. Doba adventní, která se v posledních letech stává spíše hektickým shonem za vánočními dárky, než obdobím klidu. Mně se ovšem tahle mánie moc netýká. S nakupováním dárků začínám už v září, a tak než začne prosinec, mám zpravidla nakoupeno.
Proto období před adventem a samotný advent, můžu trávit příjemnějšími věcmi. Například tvořením drobných dárečků pro mou rodinu či známé.
Nedílnou součástí tohoto období je také adventní výzdoba. Celé svoje dětství jsem byla svědkem toho, jak máma zkrášluje a zútulňuje náš domov. A tak je víc než logické, že jsem si tuto činnost přenesla i do svého rodinného života. Vzhledem k tomu, že jsme již se sestrou vylétly z hnízda našich rodičů . Hledáme si i ty nejmenší důvody, jak strávit čas společně. Proto jsme letos již asi třetím rokem uspořádaly dámský dýchánek v duchu adventního tvoření.
Má to i praktické hledisko, nepořádek z jehličí je jen v jedné domácnosti :o) Jak to všechno probíhá? Se vším co budeme potřebovat k tvoření se sejdeme u mámy, ta nám navaří svařáček, nachystá něco k zobání pro naše mlsné jazýčky a můžeme začít. Nejprve samozřejmě namotáváme jehličí na připravené korpusy (na fotce jsou mojí sestry).


Já jsem letos, tak jako každý rok tvořila adventní věnec, malý svícen na stůl a výzdobu na dveře, už tak je toho víc než dost. Jenže já jsem hledala inspiraci na pinterestu a narazila jsem na rozkošný stromeček a ten jsem prostě musela mít. No uznejte sami:

Inspiraci jsem tedy měla, teď ještě realizace. S tou mi tak trošku pomohl i manžel, když mi do polínka vyvrtal díru na větvičku, kterou jsem si našla venku. Vznikl mi tím podstavec s kmínkem na který už jsem rovnou aranžovala. A jak moje snažení dopadlo, posuďte sami.



Pár fotek z přípravných fází. Fotil nás můj táta a musím uznat, že fotografie dokonale zachycují, ve výrazech mé tváře, naprosté soustředění na tvůrčí proces (omlouvám se za kvalitu, jedná se o fotky z mobilu ).



Z časových důvodů jsem musela tvoření přerušit. Od rodičů jsem odjížděla s nachystanými korpusy a hotovým stromečkem. Dokončovací práce tak probíhaly až o den později doma. Vše jsem stihla včas a mohla si večer zapálit první svíčku na adventním věnci.
Pro letošní Vánoce jsem si vybrala následující barvy: modrou (spíše ocelovou
), stříbrnou, krémovou a bílou.



Přeji krásné prožití adventních dní
Lucis


Žádné komentáře:

Okomentovat