pondělí 23. listopadu 2015

minialbum, tak trochu jinak

Dnes bych Vám chtěla představit své pařížské minialbum. Album je vzpomínkou na svatební cestu do Paříže. Přestože se cesta uskutečnila v roce 2013, deník na svou realizaci čekal až do letošních letních prázdnin.
Čekala jsem na políbení od múzy a také jsem řešila formát a celkové zpracování alba.
Nakonec se múza dostavila při procházení papírnictví, kdy mi do oka padly eurosložky na fotografie, jejichž rozdělení připomíná PL kapsy, a tak se zrodila myšlenka na album o rozměrech 21,5 x 22 cm. Stránky, které jsem do něj vkládala mají rozměr 21 x 21 cm tedy čtvercový formát z běžné A4, jako kapsy mi posloužily zastřižené běžné euroobaly a již zmíněné obaly na fotky, které jsem si také zastřihla a protože jsem žena co by pro pírko přes plot skočila, využila jsem i odstřižené části a z nich si na šicím stroji sešila další kapsy. Dnes už vím, že by mi k tomuto spojení dvou odstřižených částí náramně posloužil PHOTO SLEEVE FUSE TOOL. 
Teď už jen zbývalo vymyslet složky do kterých se kapsy vejdou. Koupila jsem si složky s kroužkovu vazbou velikosti A5, doma jsem přední a zadní stranu sestřihla jen na šířku 2cm a k této části přišila přední a zadní stranu fotoalba, tím mi vznikly složky o rozměru 21,5cm x 22cm.
Tato vlastní varianta fotoalba mi vyřešila hned několik kritérií, které jsem pro své album měla:
  • je vytvořeno ze snadno dostupných materiálů za příznivý peníz (ráda tvořím z běžně dostupných materiálů, které nepodléhají scrapbookové přirážce :))
  • rozměrově se vejde do běžné knihovny, ale i do kabelky, když se chce člověk někomu pochlubit
  • celá výroba nění nijak konstrukčně náročná
  • kdykoliv je možné přidat či odebrat stránky










Už se moc těším až si v tomto rozměru zpracuju aj ostatní fotografie,kterých mám doma hromady.
Vzhledem k tomu, že jsem album tvořila v době, kdy jsem o blogu zatím jen přemýšlela, vůbec mě nenapadlo vytvořit foto návod, ale slibuji, že jakmile se pustím do dalšího, určitě budu fotit celý průběh a pak se s Vámi o něj podělím. 
Snad jsem Vás milé scrapženy inspirovala svou tvorbou.
S přáním hezkého dne Vám všem Lucis

Žádné komentáře:

Okomentovat