neděle 8. listopadu 2015

Podzimní věnec

Všude kolem nás se hromadí barevné listí. Co s ním? A jak si ho uchovat pěkné? Dvě otázky, které jsem neustále řešila do minulého týdne.
První otázka se zodpověděla sama při odpolední procházce. Na spoustě dveří visely podzimní věnce, většina z nich však byla z umělých přírodnin a listí. Což mi přijde jako vyhazování peněz komínem, nejenže většina z nich byla nevkusná, ale určitě i drahá. Přitom surovin na výrobu je všude hojně, stačí se jen rozhlédnout. A tak se naše procházka stala sběrem všeho mozného (kaštanů, barevného listí, šípků aj.).
Na druhou otázku jsem shodou okolní našla odpověď při pročítání diskusí v jednom článku, který na svém blogu zveřejnila Míša Kněžková. Dočetla jsem se, že je možné listí navoskovat a ono pak neztratí na kráse a déle vydrží. Návod, jak na to, najdete zde: http://www.brydova.cz/napady/dekorace/1331-voskovani-listu- . Nedalo mi to a musela jsem vše vyzkoušet, práce je to jednoduchá, ale efekt se pak hodí spíše na dvojrozměrné projekty, tím mám na mysli přání scrapbookové projekty a nejrůznější obrázky, protože voskování se provádí za pomocí žehličky a ta nám listí vyžehlí dohladka. Já jsem navoskované lístí použila na obalení věnce, abych jej ochránila od nánosů lepidla z tavné pistole, kterou jsem lepila ostatní přírodniny a korpus věnce byl použitelný i na další tvoření, po té,co splní svoji podzimní úlohu.

 Pracovnu nevlastním a tak tvořím na malém jídelním stole v kuchyni.
 Tak nějak vypadá můj pracovní chaoz.
 No a takto vypadá výsledek mého snažení :o)

Žádné komentáře:

Okomentovat