pátek 6. listopadu 2015

Díky 10x15

Přeju krásný pátek :o)
Pro svůj první příspěvek na blog jsem si symbolicky vybrala přání s poděkováním za let vrtulníkem.Vyhlídkový let jsem dostala od svých rodičů, jako předčasný dárek ke svým dnešním narozeninám. A protože zážitek byl naproto úžasný a nepopsatelný, sluší se za něj poděkovat. Jak jinak než vlastnoručně vyrobeným přáním, pro mé rodiče a úžasného pilota vrtulníku, kterým se Vám chci dnes pochlubit. Vzhledem k tomu, že vše bylo přísně utajeno až do chvíle, kdy se předemnou objevil vrtulník na heliportu, nestihla jsem si nachystat nic předem, což byla vlastně výhoda. Do přání jsem následně mohla zakomponovat fotografii u vrtulníku. Hotové přání jsem pak předala rodičům a poštou poslala pilotovi, snad udělalo radost.

Žádné komentáře:

Okomentovat