pátek 20. listopadu 2015

vánoční přání s chrastidlem - videonávod

V dnešním příspěvku bych se Vám chtěla pochlubit, jak jsem pokročila ve své manufaktuře. Jednotlivé mezikroky už mám hotové, takže pomaloučku začínám kompletovat. Tak mě napadlo podělit se s Vámi o postup výroby mého přáníčka. No a proč dělat něco jednoduše (fotonávod), když to jde i složitě (videonávod). Chvilku mi to sice zabralo, tak trošku jsem se s tím prala, ale nakonec se dílo zdařilo. Mám velkou radost z toho, že se s Vámi o něj můžu podělit.

Letošní inspirací pro mě bylo následující přání.
Posuďte sami, jak moc jsem se ve svém provedení přiblížila k inspiraci.


Přikládám pár detailů.



A teď už slíbený videonávod


Přeju příjemné tvoření 
Lucis

2 komentáře:

  1. Moc pěkné to přání i video. Škoda těch tmavých fotek, chtělo by to upravit úrovně. Pak nevynikne ten projekt tak dobře :(

    OdpovědětVymazat
  2. Polepším se, moc děkuji za komentář :o)

    OdpovědětVymazat