úterý 10. listopadu 2015

přáníčková manufaktura

Přeju hezký úterní večer.
Ano, už je to tak, i já se řadím do dlouhé řady tvořilek, které s velkým předstihem začínají pracovat na výrobě vánočních přání. Proč manufaktura? Protože v mém případě se jedná o 50 kusů stejných přání. Nedělám je na kšeft, ale pro radost. Tvořím na objednávku pro své rodiče a pár si jich nechám pro sebe, abych potěšila kamarády. Abych se vyhnula faux pas, dělám vždy velké množství přání jednoho druhu. Vím tak určitě, že ode mě nikdo nedostane dvě stejná, mám jich už na kontě pěknou řádku.
Už si ani nepamatuju, kdy za mnou rodiče přišli poprvé, ať jim vyrobím pár přáníček, ale vím jistě, že jich rok od roku přibývá. Naštěstí kreativita mě neopouští, a i když mi to dá vždy zabrat, pocit z konečného výsledku je nenahraditelný.
Jak moje manufaktura funguje? Všechno to začíná brouzdáním po internetu a hledáním vhodného kandidáta pro letošní rok. Když je vybráno, jde se nakupovat, no a pak už se jen stříhá, skládá, vyřezává, embosuje, tiskne a lepí. Přáníčkové základy si vyrábím sama, stejně jako většinu ostatních součástí. S narůstajícím množstvím přání si vypomáhám, alespoň razítky s nápisem veselých Vánoc.

 Malá ochutnávka z letošní manufaktury:
Na konečný efekt si ještě budete muset chvíli počkat.
Pa Lucis

Žádné komentáře:

Okomentovat