úterý 17. listopadu 2015

kalendářový maraton s Hurá papírem

Už je to tu zas. Rok se s rokem sešel a já jsem se opět rozhodla zúčastnit se kalendářového maratonu, který pořádají holky z Hurá papíru. Po 13 večerů počínaje dnešním bude Jíťa zadávat podmínky, podle kterých budu tvořit jednotlivé stránky do kalendáře. V současné době je možné zakoupit prázdné kalendáře, ale já si raději kalendářový základ tvořím sama. Není to nic těžkého.
Nejprve si rozmyslím formát, v loňském roce to byla A4 na šířku. Přikládám pár stránek pro představu.
scrap kalendář říjen:  scrap kalendář listopad:
scrap kalendář září:  scrap kalendář červenec:
scrap kalendář duben:  scrap kalendář leden:

Letos jsem se rozhodla dělat kalendář na výšku, jeho rozměr bude vycházet z formátu A4 jen malinko kratší (21x26 cm). Na horním okraji si podle šablony naznačím půl oblouček a pomocí raznice vycvaknu (vznikne tak mezírka pro ouško na pověšení).

V textovém editoru Word jsem si předepsala čísla dnů jednotlivých měsíců, které jsem si vytiskla a poté je nalepím na spodní část stránky.

Názvy měsíců budu tisknout v nejrůznějších barvách za pomoci razítek, vždy tak, aby se mi barevně hodily k provedení stránky.
Až budu mít všechny stránky hotové, nechám si je spojit u nás v kopírovacím centru do kroužkové vazby.


Dnešní podmínkou je srdce, vždy záleží jen na mě, jak se rozhodnu tuto podmínku na stránce ztvárnit.

Vzhledem k tomu, že kalendáře mám jako dárek, dalšími stránkami se chlubit nebudu :o)
Lucis

1 komentář: